sista inlägget om honom nu!

okej, nu äre såhär.
nu ska jag inte skriva fler inlägg om hur kär jag är eller om hur ledsen jag är.
det gör mig bara ledsen.
jävligt ledsen
jag vill inte va ledsen mer
det har jag varit tillräckligt
så nu har jag bestämmt mig,
jag ska försöka glömma honom nu
på riktigt!
för jag mår inte bra av det
jag har börjat glömma honom
kanske inte helt,
men jag har kommit en bra bit på väg
jag har raderat vissa minnen ur mitt hjärta
och jag är iallafall inte kär i honom längre
o jag kommer nog aldrig glömma honom
men jag ska iallafall komma över honom o gå vidare
det är jag värd
efter alla tårar
men skitsamma
jag skulle bara säga det
att jag inte är kär i honom o att jag börjar kommer över honom
så inga fler idiotiska inlägg

men en sista sak,
han kommer alltid min första kärlek..

i miss you - blink 182



helt galen - tomas ledin


a drop in the ocean - ron pope



suppose - secondhand seranade


goodbye - miley cyrus


with me - sum 41


best of me - sum 41


 du är allt - sonja alden



nej shiet nu gråter jag.... :'( de här blev bara för mkt minnen :'( </3333333
finns hur många låtar till som helst, men jag orkar inte mer :'(

Kommentarer
Postat av: vickan

älskling :(<3333333

2010-02-08 @ 22:01:13
URL: http://viickanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0