to the top

jaha, då tar vi lite saker som vi inte visste om mej igen nurå :)


 inget smink men skitsamma, är den nyaste jag har så vi kör på den :)

1. på kvällen när jag ska sova får jag tvångstankar att jag måste gå upp o kolla om jag släckte på toan eller låste dörrn fast jag vet att jag har gjort det :o SJUKT JOBBIGT!

2. jag älskar när någon skriver eller helst säger Evelina, jag vet inte varför, det känns gulligt :D

3. jag vill ta hål i läppen


4. jag älskar hur jag kan höra ett ord i klassrummet o vända mej om o se sara kolla på mej o så skrattar vi :D :'D<3 ord som påminner om så mycke :D

5.jag har börjat bli bra kompis med ludde o dala :)

6. lyssnar på musik jämt, o alla låtar ger sånna jävla minnen, så musik betyder massor för mej!

7.om jag är trött nån kväll o är ute med kompisar så kan jag inte komma ihåg vad vi snackade om när jag kommer hem, jag ser allting framför mig som en film utan ljud :o
 
8.jag tänker så jävla mycke hela tiden... så jävla jobbigt, kommer på massa saker hela tiden som jag inte får glömma bort, så störande!

9. jag skrattar varje gång nån säger källare :D

10. jag är så sjukt rädd för att bli kär igen, är rädd för allting som har med kärlek o göra.. jag är så hilma feg o jag hatar't :(


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej jättefin blogg:)



Kolla gärna in på min och premmunera gärna på min blogg via bloglovin skulle bli jätteglad isåfall:)?

2010-09-02 @ 19:57:07
URL: http://lovissaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0