hold you - gyptian

dom senaste dagarnaa har jag bara vart hemma o så har jag sprungit på väder o vart ute o gått :)
fast nu måste jag se till o göra nått kul varje dag!
sista veckan på sommarlovet nu ju :(
så idag ska jag åka till lkpg med mamma o bruur, sen ut ikväll :)
i morrn ska jag leka med emma o felicia o kanske sara? :)
på fredag äre rix fm, blir förhoppningsvis o dra dit mä folk :D
på lördag scribblefestivalen i mjölby, får dra mä mej nåra :)
men på söndag blir det nog att chilla o fixa inför skolan :(

nu kommer en video på mej o ellen i turkiet, längtar tillbax så jag dööööör!!!
shiet vad jag saknar det :(, så jävla kul jag o ellen hade asså!
vi gjorde galna saker o skratta hela tiden typ :D
saknar fan allt med turkiet, känner mej hemma där :D
men det är bara typ 2 månader kvar, får stå ut med saknaden ett tag till :):(
SLUTA FILMA DÅ FÖRFAAAN!
hahahah, så jävla kul! :D

Kommentarer
Postat av: ssttevalia

frågestund på bloggen http://ssttevalias.blogg.se

2010-08-18 @ 22:41:52
URL: http://ssttevalias.blogg.se/
Postat av: ellen

fyy faaaaan eve du kan ju inte lägga ut den här!!

alla ser ju den dååååe! jag ser ut som en korv!<3

2010-09-13 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0