lkpg mä sara :D

drog till linköpning efter skolan idag med sara! :D
det var kuuuul :D
jag köpte en jacka, likadana skor som sara, o solglasögon :D
sen käka vi på donken o så vare en blatte där som jobba där som kolla askonstigt på oss när vi skratta konstigt, o varje gång ja skratta så gick han förbi precis, så han bah glodde på oss, o ah det va askul iaf :D :D
men man måste ha vart där för o fatta, men höll på o dö av skatt fan :D kul som fan vare :D:D:D
sen satt vi i solen o chillade, o fyfan vad det va nice!
solen stekte, bra musik, o sin bästa kompis bredvid, kan det bli bättre?! neeeeeee :D
sen kollade vi lite grann på kläder bara o jag fick bita mig i tungan för o inte springa fram o ta alla asläckra kläder o sno dom :o
OMFG vad snygga kläder det fanns!
jag vill ha dom allihop :o
men jag blev helt förälskad i en klänning från jc, omg, inlove!<3
den ska bli min nåndag!
så jääävla het :D
ah så hände det inte så mkt mer, träffa ellen lite :D
o på tåget hem var det hur jävla mkt folk som helst eftersom ett tåg hade blivit inställt!
varmt som fan :(
men kul har vi haft iaf, så in i helvete!
tack för dagen sara!<3
nu blire bilder!!!! :D

hahahahaha, jag tog en brun ballong!
blattar är bruna ni vet :D
kul som fan :D

likadana skor sen dååååå!

snyggingen her self ;)
haha,potatisnäsa ser det ut som ja har :o
men det har ja inte ;D

mummmmma!
saras o mitt place äre! :D

snygga brillor va :D?
älskar dej enormt mkt bästavän!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0