rörigt i min skalle

nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra.

är inte bra på o skriva men jag skriver bara ner allt som är i mitt huvud just nu..

känslorna går fan upp o ner.. vet inte vad det är med mig?
but i'm a teenager :o
hela tiden har jag velat o försökt få ihop oss igen, men alla verkade ha gett upp..
så jag tappade orken o försöka mer
jag började tänka på ett nytt sätt..
att det kanske fakstiskt var slut.. att det inte gick o laga..
men vaffan längst inne vill jag ju, o jag tror att ni också vill?
vet inte varför det blev såhär..
det är inget jag mår bra av iaf...
vet inte vad jag ska göra eller tycka..
men det känns bra att skriva vad man känner.. så då gör jag det.
ibland tänker jag såhär
"ah ni kanske har rätt.. det går inte laga nått som gått i tusen bitar.. man kan inte klampa på samma ställe.. det är bäst såhär.. det är slut på riktigt nu.. det var för bra för o va sant... this is a ended chapter lixom.."
ibland tänker jag såhär
"kom igen tjejer, det är vi mot världen, vi kan inte bara lämna varandra, vi behöver varandra, jag är lycklig med er, vi är bäst! det är vi som hör ihop, vi måste kämpa, det är vi mot världen kan ni inte batra fatta o försöka?.."

nu vet jag inte vad jag ska tänka, allting bara snurrar runt  huvet, alla minnen, alla låtar, alla texter, hur mkt jag älskar er, allt vi lovade, allt vi sa,
shiet, jag vet  verkligen inte vad jag ska göra nu..

ta mig till min drömvärld.. den jag var i när det va vi mot världen... <3


kiss me, suspended, warrawarra, vi mot världen, bad romance, in like a lion, around the world.....................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0