lkpg med vickan :D

eftersom vi slutade tidigt idag drog vickan och jag till lkpg o shoppade loss! :D
sminka oss o fixa lite i bussen :D, mådde illa så in i helvete i bussen :o
sen när vi kom fram blev det donken o käka ceasarsallad :D
det va fan asgött! :D
sen drog vi till hööks o en djur affär :D
hahahahaha, omg vi hade så jävla kul där inne! :D ( bilder kommer i slutet :D! )
i djuraffären kolla vi på djuren o så vare en råtta som hade fasnat i ett rör XD :D
sen vare en stor jävla svart kanin i en bus o ja satt o kolla in i buren, sen kom en unge i bah va söt, ja bah vilken :o?
jag såg den inte o den va svart o skit stor XD
sen kom samma skitunge o bah " jag avskyr fjortisar!"
dumma unge!
sen va vi inne på hööks o busa o hade kul så inihelvete :D mktmktmkt skratt! :D<3
sen skulle vi spring in genom en dörr o vickan bah "ewe, spring!" så vi skulle hinna in innan den stängdes, o ja sprang rätt in i dörren så den stannade xD
hahaha assskul! :D
sen gick vi o handlade lite olika saker o prova kläder o så :D
roligt as hell :D!
sen innan vi skulle åka hem kom felicia o åkte tåg mä oss te mjölby :D
så träffa vi brois o nåra fler en liten stund o drog hem vid 9 :)

åkte med 2000 tusen o kom hem med 700 ;D
köpte: alla julklappar
o till mig själv köpte jag: en topp, örhängen, mössa, lösögonfransar :D

en sjuuuukt lyckad dag med massa skratt! :D
shiet vad kul det var :D
tack för dagen :D
älskar dig vickan!<3


nu kommer massa bilder! :D


galen va ordet ja ;)


gött o nyttigt as hell! :D


råttan i röret XD


uhh, sporrar o ridspön ;D grrr :D


nawwwww, ja ä vickans nu ;)


älskling, du betyder mer än allt annat! (L)


lackbyxorna lukta tonfisk!


nya mössan :D


toppen :D (y)


tack för dagen! du betyder verkligen allt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0