2010!

2010 - nytt år, nya möjligheter

ja, snart är det slut på 2009

mina planer inför 2010 är:
*bli smal
*ha ett bäst år med mina kompisar! :D
* vara galen o leva livet fullt ut! :D

den sista punkten är viktig!
att vara galen o leva livet fullt ut!
det ska jag fan göra,
jag ska ha så jävla kul, jag ska våga göra saker o inte va så rädd för o leva!
jag ska leva mitt liv o ha riktigt jäääävla kul! (Y)
2010 blir bbbbbbbbäääääääst! :D

2010 blir gaaaaaaalet! :'D


nyår, blir inte som jag hade tänkt mig men vi kör på ändå! :D:D:D:D (Y)
ska ha så jävla kuuuuuul! :D (y)
nu när man har taggat i typ månader så äre klart att det ska bli bääääst!
det ska vi se till att det blir kan ja looova! :D (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0